Dåligt!

Inte skrivit på väldigt länge.
Inte lagt upp bilder väldigt länge.

Det händer nu!

Sitter med min komvux bok (Evenemang- från organisation till utvärdering). Har läst den en gång och nu skall jag läsa den igen men inte nu, nu.
Orkar inte det. Valde det här istället, kan ju inte bli en helt annan person bara för att man skaffat lgh och blivit plugghäst så här på senara dar.

Appropå ingenting!!! BINGO, GE MIG FYLLEBINGO!


Mjukporr, jag vet.....


Världens sötaste Ella!!!!


Nu kommer hon aldrig tappa bort troserna igen, skönt!


Nostaligi på berså! Jobbigt nog så var man fortfarande igenkänd. Men att sitta på en trätrall och skämas över 50+are var ju ingen hitt!


In jag kommer knappt ut!


I fortsättningen kanske det är ett bra alternativ?!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0