Sämst på biljard!

Fråga mig inte hur man lyckas förlora 3 ggr i rad och 2 utav dom så är det ens egna fel?!
Det är ju låååångt ifrån okej.
Fick tygla min mun då den kan få för sig att skrika massa smutsiga saker men det är ju dumt att visa den sidan på ett biljardpalats.

Mycket, mycket att göra på jobbet men det är väl gött?
Dagarna går och pengarna rullar in, stressen gillas men butiken är för liten och väggarna för små. kan kanske bygga ut stället?

Det är ju en massa saker som händer nu.
Alex+man kommer ner över helgen.
Sthlm Johan kommer ner nästa vecka.
Utgång med Elin nästa vecka för att fira St patricks day.
Det är ju en hel del där i mellan som man vill göra, mysa, chilla och uppskatta!

Trötthet är bara en kännsla men den är jobbig att stå emot..vist e den!

//Lindy


Kommentarer
Postat av: Johan da man

Är jag den som inte får nämnas vid namn :(? Tur att du tycker jag är en man iaf ; )

2010-03-09 @ 22:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0