Pilla lätt på musen!

Då skulle jag vilja tala om att nu mera är jag en datortekninker!
Joooo så är det, nu tänker väl alla.... WOOT!!!!
"hon vet ju knappt hur man startar en dator" Men där har ni fel! Fick precis igång min gamla "ungdomsdator" som inte har varit i farten sedan jeus gick i sandaler och inte nog med det, jag har installerat internet utan att datorn har dött en enda gång!!!!!

Kruxet är att datorn inte får förflyttas en ynka millimeter och man måste vara lätt på fingret vid beröring av musen. Om man följer dessa enkla regler så går det som en dans!!!!

Idag har jag haft en fruktansvärt bra dag med mor min! Plus i kanten är att det hans med en fika med Frugan-Anna och och en med chrisse.

Maten är lagad och kaffet färdig drucket nu återstår bara ett gött bad och en kassfilm.

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Älska livet! Ses på fredag. Aaaawesome!

2010-03-30 @ 19:47:27
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0