Ge mig brun av sol!

Vist är det gött när det regnar!
snön förvinner ju på nolltid, frågan är bara, kommer regnet ersätta det eviga snöandet?
Om det är så flyttar jag.

Det var helt ok att vara på utbildning 08.00 på min lediga dag. MEN om man hade haft ett paraply med sig hade det varit ännu bättre. Kom ju in på nordstan halvdränkt, inte jättesexigt!

Ljus har inhadlats, trädet på balkongen är pyntad. Pressent till lilltjejen Ella är införskaffad. Nu återstår det bara lite lugn tills det blir stress igen.
16 tiden skall jag hem till Ella och familjen, fira 1 års flickan!

Veckan är fullsoäckad av allt!
Jobba.
utbildning igen, jobba.
Fika med ex-fru.
Middag på La sambrita.
Jobba.
PARTY.
LEDIG.

Åhhhhh nice!!!!!

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ü B E R N A J S

2010-03-23 @ 17:49:10
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0