Detta har hänt.....

Det finns mycket man borde skriva men detta är fantastiskt roligt iaf om man var där.....

sitter på vagn 3 mot majorna, mitt emot mig sitter en fet alkis och sippar på sin öl samtidigt som han tjötar hål i huvudet på random mamman bredvid honom.
Inget konstigt alls...

Längrebak i vagnen är det en liten orkester bestående av en kontrabas (kan även heta basfiol, iaf en sådan stor jävel som står på golvet).
 Inte nog med det så fans det även en liten rakare med ett minipiano som spela glatt i otakt till mannen med den stora fiolen (som för övrigt var grym).
Lite konstigt med en orkester på vagnen.....

Sedan så kommer en jävel till och denna lilla jävel är ju givetvis ute efter pengar efter som vi lyssnar på hans kompisars musik utan att ha bett om det. Dessutom har den lillajäveln ett cp-öga och då är det ju synd om honom han vill ju ha en operation som han inte har råd med. (detta stod på lappen som satt fast klistrad på pengar-muggen)

Då utbrister den feta alkisen....
- Det är förbjudet att tigga pengar! "ajjj ja har ont i ögat, tyck synd om mig jag har inget jobb"
- jäveln med cp-öga blänger med det friska ögat på den feta fyllegubben.
Den feta fyllegubben blir ännu mer arg och skriker....

- Det är synd om mig med, jag vill ha en FETTSUGNING!!!!!! men jag har inte heller ett jobb!!!!!
Och föresten är det inget riktigt jobb att tigga pengar skaffa då ett mer accepterat jobb som att pantaburkar!!!!!

JAG DÖR AV GARV!!!! och där sitter jag i mitten av dramat och garvar åt ett "sms, jag inte fått"


Om ni inte läst det som står över får ni heller inte se bilderna jag lagt upp här under....


St patrics day...


----- inte nyktert------








en oplanerad matchning, tur man bytteom innan "dunder" ugång i kba.



//Lindy


Kommentarer
Postat av: Sofie

Finingaaaaaaaaaarrrr! Gillar Annas skægg. SES IMORGON LOVES!

2010-03-25 @ 08:08:09
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0