Som en bondmora i lägenhet!

Sov som en stock med moben avstängd för att få ut ultimata sov timmar.
Det gick rätt bra, gick upp kl 10 och det är ju fantastiskt.

Åt frukost och tog en morgon cigg, sedan dax för sådanna hära måsten.
Diska, ta undan damsugaren och plocka av bordet och som grädda på moset tvättade jag arbetströjorna i duschen.
Det är vad jag kallar bra jobbat och framförallt när kl bara är strax efter 11.

Vinter kylan ligger bittert kvar och detta har medfört att jag ser ut som en bondmor på morgonen, det är sjalen det är kängorna och flanälskjortan. Men är det inte fint så säg?

Innan jag kan lyfta min lila söta rumpa från soffan för att möta Anton så att han kan kirra ett par nya jeans så skall jag bara sitta här! Just här där jag sitter och njuta av livets höjdpunkter, MTV, nagellack och kaffe.




//Lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

du är så fin mitt hjärta. puss

2010-01-12 @ 18:21:36
URL: http://sophiero.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mitt hjärta vad du är duktig och snygg är du med...Lik din Mamma...

Puss älskling

2010-01-13 @ 09:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0