Jobbet eller att äga ett liv?

Man kan tycka an jävla massa men nått som alla borde tycka och känna är väl ändå det här, Man har ett jag för att leva och INTE för att leva för jobbet.
MEN det känns ta mig fan som om det är det jag gör just precis nu då det är galet mycket som skall göras på galet liten tid.

Men istället för att till och med skriva om jobbet så struntar jag idet och tar mig an något helt annat.
Så som Anton.

Fasiken vilken kille, vi hade en riktig shopping dag igår och har men en sådan dag med denna kille så är det långt ifrån bara shopping som gäller. Dagen innehöll blandannat virkning, massa fika, snack och skit snack och en väldans massa skratt!
Är det nått jag skall göra om så är det att shoppa med Anton, lägg det på minnet!

När jag kom hem igår efter shopping turen så hade Frugan Anna fixat om här hemma det blev väldigt mysigt må jag säga och som pricken över i:et fick man rödvin till maten, sofia på besök och 2 avsnitt av Paradise hotel.

Det är det som är livet, inte det först nämnda i detta inlägg.

//Lindy


Kommentarer
Postat av: Sofie

Älsklingar!

2010-01-13 @ 21:49:41
URL: http://sophiero.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul du har med Anton.. Hälsa honom så gott..

Puss Mamma

2010-01-14 @ 09:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0