Jaha Måndag, och?

Fick precis reda på att det är måndag, kl 20.52! Bättre sent än aldrig.
Men jobbar man för det mesta helg så slipper man måndags nojjan och det är ju bra men det beror på att du aldrig vet vilken dag det är...

Sitter framför Tv efter en härlig wokgryta som jag slängde ihop.
På tv idag vissas tjocka brittiska barn.
Intressant.
Men om en 5 åring får 2 toast och en pirog till lunch så är det ju inte konstigt om ungen är fet?!?! Det är ju det jag äter på en heldag typ!

I helgen är det fantastiskt gött, jag är LEDIG och inte nog med det Soffan kommer hem från Oslo en sväng!!

Jaja, yada,yada!

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mehh.. den 27e kommer jag hem, inte nu till helgen =/

2010-01-18 @ 22:00:58
URL: http://sophiero.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du älskade barn. det är inte lätt att jålla koll på dagar, vecor och tider.. men du det gör inte jag häller...

Puss mammma

2010-01-19 @ 10:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0