En vanlig dag med för mycket idér.

Jaha så var man ledig (igår då). Och där satt man från klockan 9 och kollade på tv 4 morgon och väntade på ett frugan Anna skulle komma hem från gymet.
Rastlösheten intog och idérna spårade lite sånär ut.

Lunch ute med soppa och götta.
Dax för en utav idérna att gå i verk. LEKSAKSAFFÄREN nästa för att inhandla pärlor och pärlplattor för att göra vackra glasunderlägg.

Efter att det inköpet var klart gick vi förbi en garnaffär, MAKRAMÈ!!!!! Syslöjdens huvudpunkt och färgernas paradis. In i affären och ut med härliga trådar i ljuvliga färger.

Dock nästan 600 spänn fattigare efter fika och pyssel köp men va gör det?!?! Jag kommer spara oändliga summor pengar då jag numera kommer skippa supandet (iaf inte dricka så ofta) och pärla och knyta knutar istället! WOW vilken idé!!!!

Tror hantverkar idérna grundar sig i mitt ex och hans vänners sysselsättning med garn och virkning, va gör pojkar som tränar inte för att hålla sig ifrån krogen och farligt snygga slynor?!?!?


Frugan Annas nya marocanska té bord, en Sofia, en fru och vin.





Nästa idé som vi skall genomföra blir ett lapptäcke!!!
Men först måste vi be pojkarna lära oss att virka.... Man vill ju helst inte fråga om hjälp, men det blir väl till att svälja stoltheten och be om hjälp....

I morgon Kullavik.
Lördag tjej kväll här hemma i Linné....

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

... :( tjejkvæll. Jag missar allt

2010-01-22 @ 08:26:10
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0