Äntligen!

Får man jobba igen, jag blir inte mig själv utan min gröna fula tröja och alla goá jobbarkompisar och kunder! Det funkar inte att vara hemma i kullavik förlänge.
Vist det är jättemysigt och hemtrevligt men det händer ju INGET!!!!!!

Nu till något helt annat, jag har hittat mitt kall!
Har ni lyssnat på relationsrådet på P3 någongång?

Senast handlade det om prestationsångest!
Mmm vist det finns, antagligen är det värst för pojkarna.
Dom skall få upp den, dom skall vara kungar i sängkammarn (eller där man nu tänker göra "det")

Enligt relationsrådet så tyckte dom att boten mot prestationsångest skulle vara:
*Tänt INTE, nu skall jag hem och knulla.
*Lär känna personen.
*Mysa istället för att ligga.
*Petting
*OSV

HELT FEL!!!!

Om man skall slippa prestationsångesten så skall man egentligen bara tänka så här: (Om man är kille då)
Eftersom att killar är kända för att tänka med kuken så bör dom ju kanske BARA tänka med kuken om dom skall hem med något groggluder från krogen.
För om ni börjar tänka, på att få henne att komma och yada,yada...
Jaaa då kommer pålen slakna!

TÄNK INTE!
TÄNK BARA MED KUKEN.
TÄNK LIGGA!!!!

Sedan när ni märker att pålen står och allt går som det skall, då kan ni börja arbeta!

Väldigt mycket grova ord men det är ju så det är, eller?





//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0