Detta förbannade väder!

Jaha, snart 3 månader av denna hemska men riktiga vinter. Det är väl faktiskt inte riktigt okej!
Frugan drömde tillochmed att det skulle snöa på midsommar!!!
Varför kan det inte bara vara vinter i dec månad och sedan vara sommar? Är man nu så vinter-kåt kan man väl tillbringa sitt liv i åre eller nått annat fjäll där faktiskt snön hör hemma!

MEN man kan inte vara bitter på modernatur, detta är ju faktiskt inte nått vi kan göra nått åt, eller??
Fast jag har några förslag!
Spraya med all farlig spray ni kommer åt!
KÖR bil och låt den stå på tomgång!
Återvin aldrig!
Och värm upp era hus med icke naturvänlig energi!

Växthuseffekten kan hjälpa oss på traven i detta läge och förhoppningsvis får vi i norden lite varmara klimat.

Sitter här på min lediga tisdag på morsans kontor och känner mig lite viktigt genom att riva av lappar i min agenda och skriva upp lite viktiga saker i den. Som att tex, dricka öl på fredag...
Tror att ja hade gjort mig fint på ett kontor där viktighets statusen flödar mellan kontorsnissar och nissor.

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en fröjd för ögat när man kommer in på kontoret och ser hur vikrig du ser ut...

Puss Mamma

2010-02-17 @ 09:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0