Okej ingen datortekniker!

Men som den rika bratungen jag är så har jag köpt mig en ny dator och en digitalkamera. Känns underbart, för det där med att leka lätt på musen på den gammla fungerade ju inte så länge så jag tröttna, så nu sitter man med en ny mus att leka med. GÖTT!

Det blir jobb 2 dagar till sedan en hrlig ledig dag att götta på!
Har lite snygga bilder att läga upp på spelningar och bestyr men det göra först när den nya kameran orkar packa upp sig själv ur lådan.

Dagen idag va nice, jobbat och tjötat hål i krisetrs huvud, det uppskattas från min sida. Inte hans tyvärr.
Fin främmat på jobbet av en lång stark karl, alltid trevligt!

Och efter jobb och slit blev det en gör gó latte med "latte/rosé/té flickorna" + en jonas. Efter en sådan dag kan man ju inte klaga och framför allt inte när den avslutas med vampyrer till TV myset!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0