Stirra rakt fram och håll käften.

Så skulle det låte om Fny var idol jury.
Och jag kan bara hålla med vissa himmlar för mycket med ögonen och är alldeles för "oidoliga". Visst jag hade kanske inte klarat sången men jag hade gjort ett mycket bätte framträdande än många andra av idolerna.

Pankakor i mängder blev det efter jobbet. Fny och jag hade en trevlig middag och nu har vi kollat upp ett gym som vi funderar på att börja gå till. Men så loggade vi in på hemsidan och började tveka lite.
Och det kan bero på att vi inte riktigt kan kännaigen oss i deras 10 budords lista....

1. Du skall inga andra intressen hava jämte träning.
2. En dag utan träning är en dag utan mening.
3. Varje dag du vilar tränar dina konkuränter.
4. Varje träning är ett tillfälle att tävla.
5. Så länge du är seg är du inte övertränad.
6. Den som tycker träning roligt, tränar för lite.
7. Hårda grabbar stretchar inte.
8. Så länge du inte spyr har du inte kört hårt nog.
9. Gympning är för flickor, riktiga män kör crosspass.
10. Den som har högst staplar vid årets slut har vunnit.


Detta gym hittade Fny dom har ett special erbjudande.
Kom 2 tjejer och träna ett år för 500.- och då ingår solarium.
Nu vet vi varför det var så billigt, dom behöver tjejer till sitt mans domenerande gym så att pojkarna ska ha nått att glo på när dom (inte stretchar men spyr)

//Lindy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0