Smile!

Nu är det time to läga på ett smile och le mot alla "trevliga" människor.
Förhoppningsvis ler kanske någon tillbaka men det är inte alls säkert men saken är den att det är värt att chansa!

(läggmärke till att jag är lite 2 språkig idag)

Fick middag igår och även efterrätt, mycket trevligt! Mer sådant tack!!!!

Jobbar till 18.30 sedan blir det fika med frugan för att gåegenom mina bravader i helgen som jag lyckades skaffa på mig, de flesta var väl roliga det beror ju lite på hur man ser det.
I vissa lägen var jag en allt för tjötig satmara som försökte övertala min omgivning om hur trevlig jag är vilket var raka motsattsen till vad jag egentligen var...
Bättte lycka nästa gång!

Sitter och skrattar med The Voice här på morgonkvisten och skall snart försöka fixa detta helveteshår så att folk faktiskt kanske vill handla utav mig!

/7Lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0