Reklam!

Vissa reklamer är ju helt underbara, men det finns två som sticker ut!
Ica och willys reklamerna är ju helt fantastiska!

Nu blir jag ju bara så sugen på att handla på willys då man sparar några kroner så att jag kan köpa mig en liten häst som jag sedan kan pumpa upp till en framgångsrik galopp häst så att den i sin tur drar in massa pengar så att jag sedan kan köpa mig ett litet samhälle med trevliga lappLisor!

Hade inte livet varit helt galet bra då?!

Torsdag idag, trodde det var torsdag igår. Inte för att det spelar någonroll när helger inte exicterar i mitt yrke utan det finns bara lediga dagara och dom kan lika gärna vara på en tisdag som en söndag. Dock har det nog blivigt något galet med schemat då jag tydligen skall jobba 11 dagar i rad vilket jag verkligen inte ser fram emot så det blir en punkt att ta upp på dagens agenda.

Imorgon är det fest för Pontan!
Jepp så är det!

//Lindy

Kommentarer
Postat av: alex

haha! älskar den nya ica reklamen när de är hemma hos ulf, så frågar någon, vem var det? det var min mamma, hon bor också här... haha, tycker det är klockrent!

2009-09-24 @ 10:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0