Myskväll!

En riktig myskäll har jag framför mig.
Te+middag (smörgåsrån med ost)+Fny (som tyvärr har åkt hem)

Igår va det AW på DD, det blev öl, kuk bilder från micke i sollentuna, amrikanre, tjöt... Precis som en AW alltid är. Mycket, mycket trevligt hade vi det iaf.
Tror nog att jag har gbgs bästa jobbarkompisar.

I morgon blir det kalas!
Moviestar tema fest på Golfkrogen i särö för att fira Alex och Eric. Det kommer en helvetesmassa gammla ansikten dit och en hel del nya också.
Vi får hoppas på att den blir bråkfi och att drickat kommer att flöda i lagoma mängder för alla!
Lördag blir det ferre igen fast då hos morsan Elin och sedan blir det utgång, det va ju ett tag sedan man klubbade ordentligt!

Hanna, jag och Fny. I morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0