Men va alla skall vara upptagan i helgen?!

Det är ju helt galet att alla har planer just denna helgen och det är inte ett kompisgäng utan flera olika kompis gäng, är det någon utfrysning på gång eller?

Jag hoppas att soffan inte åker till Oslo förrens nästa helg för jag vill ju festa en sista gång med henne innan hon drar! För är det någon som vet hur man slår klackarna (hmm conversen) i taket så det denna underbara brud!

Gårdagen var alldeles underbar!
Först jobbet utan att svimma en enda gång på morgonen och sedan middag med pappsen.
Men kvällen tar inte slut där, sedan blev det biljard med 2 fina pojkar och efter det blev det mys hos en man i högsbo. Perfekt söndag!

Nästa söndag är man ledig igen så jag hoppas att snygga soffan vill parta med mig på lördag!


//Lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det vill jag!

2009-09-28 @ 21:25:49
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0