God Morgon Världen!

Åhhhh Herra min skapare!
Kan ni gissa vad jag precis har gjort kl 06.00 i morse???
Jodå linnsan va uppe med tuppen för att köra en timmes power walk med hela spel listan!
Detta trodde jag aldrig skulle hända!

Fan va duktig jag är!
Hoppas bara att jag kan hålla detta nu och göra detta åtminstone några dagar i veckan fast i morgon blir det träning med casall och andra jentor från resterande butiker i gbg området.

Nu är det jag och kaffet och mitt kära the voice som tillbringar de sista timmarna innan det är dax för arbete. Benen känns tunga men sinnet och själen är i toppform!

Men inte för att verka allt för hurtig så skall jag ta mig en sådan där cigg, enbart så att ni skall känna igen mig.

//lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0