Fredag, där ser man!

Visst är det underligt att vissa ställen är mer ostressade än andra och att på dessa ställen får ingen prata högt och än mindre prata i mobilen.
2 av dessa ställena är apoteket och banken, allt där inne går så förbannat långsamt!
Var inne på apoteket i går, kön var lång och jag var stressad.
Då tycker kärringen i kassan att det är dumt att öka takten och för i stället lååååånga samtal med alla kunder som verkar vara stammisar, när jag väl bara har en förre mig då passar kärringen på att trycka på alla fel knappar man kan trycka på i kassan och får sedan panik!

Men va fan! Kan du inte sköta ditt jobb be då någon annan att göra det!
Och inte kan man be tant skynda sig eller harkla sig eller fördriva tiden med mobilen.

Utan för apoteket går folk i ännu mindre fart än där inne.
Jag får sick sacka mellan alla idioter för att hinna med allt som är viktigt att göra på en rast.
Röka, dricka kaffe, äta?! och äta nått sött... Mobilen.....

//Lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0