Ett basketproffs senare....

Det där med lugn helg gick inte som jag hade tänkt mig, iaf inte igår!
Jag, Fru nr 2 och kussen dönade tills parkan stängde.
Kvällen gång kan förkortas så här:
*Kings Head
*Transor
*Rock baren
*Park Lane
*Kreditkort
*Basketproffs
*Dansa
*Döna
*Älta
*Jag är TREVLIG
*Bögar som INTE var bög.


Dagen började dock lugnt och sansat med en fika med Chrisse.
Inget dålig start på dagen måste jag säga.


Snake kom förbi. Och som vanligt skall jag berätta nått dock verkar han inte riktigt förstå mig?!


Fny kom förbi på middag som vi lagade ihop. Alltid lika kul med besök!


Sen var det bara döna!


Anna med!


Basketproffset, jovist! 203 lång, 47 i skor!


Finaste Ella!
Som vanligt på bakfyllan blev det fika med Elin och hennes underbara dotter!


Elin och en arg Ella!

Nu är det rasta Troja dax sedan äta kanske?!

/7Lindy


Kommentarer
Postat av: fans

tror du har hittat din drömman där lindsey! lång och snygg! vilken kombo du, high scooore! ;)

2009-09-14 @ 18:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0