En kamera på flykt med leverans av morfar nr 2!

Härliga dagar med trötthet. Från tipp topp till segning av högsta grad.
Skyll allt dåligt på att hösten tränger sig på och allt som är kort-kort får bekanta sig med strumpbyxor och varma stövlar.

Fredagen så tog jag och Linus en favorit i repris.
Vin för mig och en härlig kall för honom på lilla london. Riktigt mysigt att sitta och snacka skit med denna man det sötaste med honom är ju att han inte fattar hur grymt snygg han är.
Efter lilla london blev det mer herr besök av grymma pojkar från kullavik och en från mölndal. Festandet slutade på parken. not ett bra ställe!



Man kan ju inget annat än att le när man har sådana fina vänner som jag har samlat på mig!


Sofia denna är till dig!
Innan härlig fika hos Mormor och Morfar var jag och fisen på Mma tävling för att heja fram exet till seger.
Ett av mina favo ställen är just här på fighter center, vet ni hur lätt klädda alla pojkar är och vilka fina kroppar dom har?!?!? 
 
Exet innan han VAN sin match!
Det var nog bara för att han hade den bästa hejar klacken!


Mamma (mormor i mitten) Fru nr 2!

Självklart glömmde jag både kamera och cigg där så Morfar och Mormor fick komma och lämna det. Härligt att det finns folk som ställer upp utan att man behövet be dom till det.
Fick även med mig en symaskin så nu jädrar skall det sys.
Laga jeans men jag har även 2 coola klännings idér i huvudet som kanske med tur och tålamod blir verkligeht...
Tålamod?!?!
Det är väl bara att sy lite, fort skall de gå!


/7lindy


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK!

2009-09-14 @ 19:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0