En härlig karl!

Detta fick jag precis i moben:
What`s cooking goodlookin?
Det är varmt i i kungens huvud men ölen är kall. Vet du ngt bättre sätt att spendera kvällen vill ja gärna bli varse om det!

Finns ingen som skriver som han, finns ingen som är som honom heller, en riktigt cool grabb!

va uppe innan tuppen idag närmare bestämt kl 05.00 då var det dax att trä på sig löpartights och dyligt, packa en väska med "vardagskläderna" och bege sig mot vagnen som körde mig till Eketrägatan.
Där mötte jag upp damerna från nordstan och tillsammans med detta glada gäng åkte jag till Gymnasium och tränade core med resterande intersport damer.

Fick ett nytt trämningslinne från casall, sådant uppskattas som plåster på såren för att behöva stiga upp före fan på morgonen!

Idol rullar på 50 tumms Tv och magen är mätt.

Snart är det sängen som får mitt sälskap och jag längtar.

08.00 kallar jobbet och hela vägen till kl 19 om jag inte haffar en inhoppar så att jag kan leka pojk och kolla på cross med Jani!

Bye
//lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0