Är det för att hösten är här?

-Som allt är så förbannat tråkigt och ohändelserikt!

Eller är det för att man fick höra häromdagen att man hade tappat sin livsglädje?
En av mina kära kollegor kom fram till mig igår och sa följande.
När jag började här var du nog en utav de gladaste personer jag har träffat, du var alltid possetiv och glad för minste lilla och älskade ditt liv.
Men nu de senaste har du bara varit bitter.

Tack för det då blir man nog gladare!
Det kan bero på att jag slösat bort 1,5 år på ett arbete som jag inte vill jobba på i hela mitt liv.
Det kan också bero på att jag inte har gymnasie betyg till att börja läsa på högskola eller liknande och jag har heller inte tid till komvux då jag jobbar men jag har heller inte råd till att säga upp mig och börja plugga!!!!
Det kan också bero på att jag inte har en egen lägenhet eller en egen man i mitt liv.

Men, men allt där kan man väl lösa eller?

//Lindy


Kommentarer
Postat av: Sofie

Älskade lilla vän. Det ordnar sig. Blir fint att ses på lördag, då ska vi lösa alla världsliga problem, först och främst våra egna. PUSS PÅ DEJ

2009-09-24 @ 09:41:52
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0