Äntligen känner jag igen mig.

Puh!
Har gått en hel dag utan riktigt färgglada naglar, det känndes som om mina händer inte var mina. Jättekonstigt!
Men nu är dem specade igen. TUR!

Jobbet var strålande idag fick byggt om en massa och varorna fyllde butiken som aldrig förr, gött när man känner att man hinner göra nått och att det faktiskt blir ett bra resultat!

I morgon är det härliga Håkan på Liseberg.
Det blir jag+Sofia+Fru nr 2+ (simon?)+soffan och hennes gang.
Det blir även våfflor och bira och det är ju aldrig fel!

Jobbar hela helgen som sagt men det känns bra, pengarna rullar in och förstunden känns livet helt okej.
Det är ju inte som simon som är 20 år och har köpt radhus som han bor i med sin flicka. Men det livet hade nog inte passat mig just nu, eller?
Eller är det de jag vill ha?!

Sitter nu och inväntar natt-tåget som skall ta mig till drömmarnas värld och den världen är den bästa av alla världar. Du har allt men ändå inget, du är fri men ändå fast, du är sövd fast ändå så levande!

//lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0