Vardagen hos oss!

Vaknade efter en härlig natt, kaffet i handen och en färdig smörgås. Kan tänka mig att vänja mig vid sådant.
Efter morgonens mysiga stunder gav vi oss av till Anton för att kolla in hans nya cribb och vilket cribb! Där kan jag verkligen tänka mig att bo!

När promenaderna i högsbohöjd var avklarat tog jag mig in till stan för att fika med mamma-elin och bebis-Ella, mycket trevligt som vanligt och jag fick pratat av mig en heldel av allt som hänt det senaste.

Nu sitter jag och fru nr 2 med varsitt glas rött och funderar på om ett bio besök är nått att ha eller om vi skall sitta hemma och myspysa i soffan?!

Mat har vi i allafall fått, jag åt mammascans köttbullar, potatismos, lingonsylt och rödvin medans Anna åt entrècote, pommes och rödvin. smaken är som baken så medans hon åt kött för 210.- så åt jag glatt mitt hemmalagada mos!
Det är väl så det skall vara i ett hushåll eller?




Finn 5 fel?!

/7lindy

Kommentarer
Postat av: fny

mer köttbullar åt folket!! kan vara ngn av de godaste rätterna ever, speciellt när mormor lagar dom.. :)

2009-10-07 @ 17:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0