somliga är vakna och andra sover.

Jag vill vara den sist nämnda men samtidgt vill jag ta vara på de få lediga timmarna man har efter en hård men effektiv arbetsdag!

Kul blogg det här, allt handlar om jobb och lite fest in i mellan, bör man inte skriva om något viktitigt typ om vad som händer i 3:e världen eller åtminstonne slänga in något mode tipps eller något finurligt reccept på kanelbullar...

Fast allt det där andra kan man ju "googla" så därför väljer jag att skriva om det jag vill...
Är det rätt eller är det fel?

Frugan nr 2 har fixat tvätten så den är rätt kirrad, dock sker det en ny omgång väldigt snart och då är jag huvudpersonen. Vi måste ju ha lite rent upp till sthlm!

Fikade med Simon (ett gammalt ex men även och framförallt en oerhört go vän) lika trevligt som vanligt och billigt, behövde inte ens betala påtåren!
Hur bra som helst då pengarna sinar redan innan man får dom men jag har utformat ett knep för nästa månad, låt höra!

*Ta ut pengar så att du har typ 500 spän i 100 lappar, lämna plonkan med kort och dyligt hemma och ta enbart med dig max en hundrig underdagen så att det räcker till cigg.

*Skulle du behöva handla mat eller liknande måste du gå hem och hämta pengar innan och då dra av det från nästa dags hundralapp.

*Tror ni det kommer gå?
Tror inte det men det är väl fortfarande tanken som räknas?

Kl är nästan halv 11 dags att dra täcket över huvudet och drömma fin, fina drömmar!

/7Lkindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är klok som en uggla mitt lillahjärta.

Puss Mamma

2009-10-23 @ 09:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0