En stor mun som lovar mycket borde få mycket i plånboken.....

Men inte jag,
Eller jag får ut det jag förtjänar men det känns som om jag alltid jobbar men så får man lönsespecen och den SUGER!

Det kommer aldrig gå att få ihop denna månad med alla planer jag har skaffat mig!
Men om ordspråket stämmer, finns det hjärterum finns det stjärterum. Så borde det väl även gälla plånboken och liknande pengagömmer...
Jag har massor av plats för dom, saken är bara den det finns inget som fyller den tomma platsen som jag så länge har hållt så rent.... För rent...

Helgen är oklar men klart är iaf att det är jobb och sköna, gröna (mindre gröna nu på hösten) kullvik. Känner att jag har ett stort behov av kullavik just nu, vill ha det nu!
Det är som en drog som du aldrig blir av med.. En gång fast i Kullaviks-smeten så är du fuckt for life och vill bara ha mer.....
Inte alltid, inte sällan bara sådär lagom så att du håller humöret på en bra nivå.
Ingen överdos men man vill inte riktigt släppa taget aldrig någonsin vill man det....

En liten svängig melodi av Trams gänget Kungsbackas stolthet!
http://www.youtube.com/watch?v=hvfaAZQuXmM

//lindy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0