Dricka drinkar med Patto!

Jepp det kan egentligen sammafatta hela fredags kvällen/natten.
Jag möter upp Patto han betalar, och han höll inte i stålarna utan vi frossade i drinkar och ölglas.
*Linné terassen
*Gossip (bög klubb)
*Grill del mondo
*Dimond dogs
*Grill del mondo

Jepp allt det där han vi med och fasiken va trevligt vi hade, jag hade nog roligast på Gossip men alla pojkarna där var så förtjusta i Patto att dom nöp honom i stjärten gång på gång, detta uppskattades inte av våran vän Patto så det var bara att tacka för sig och tralla vidare till nästa ställe och nästa och tillbaka.

Jag försökte ta lite bilder med.
Jag trodde det var fel på kameran då det blev ett stort blått sträck över bilderna.
Jag tittade aldrig på linsen utan blev arg för att kameran va trasig.
Jag ger kameran surt till patto.
Patto drar bort den blåa plasten som hade kanat åt sidanoch lagt sig över linsen.
Patto fixade sedan bilder utan blå sträck.



Att det alltid ska vara en karl till allt, jag behöver nog en egen karl väldigt snart!


In i dimman!


Ett ex som väldigt gärna posar franför kameran....


Ingen vill posa tydligen.

Nu sitter jag som en patetisk kvinna i 20 års åldern i kavaj, trosor och dricker ett glas vitt.
Känner mig som en creepy cat lady som enbart har katter som vänner. Skillanden är bara den att jag inte har några katter och skall snart träffa riktiga vänner, av kött och blod! Så riktiga är dom!

Utgångs förfesta och sedan festa på privatfest. Inte dåligt pinkat som han som sket i valhalla badet!

/7Lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0