Det finns inget att återvända till, hösten är här.

Tanken var att lägga upp alla sköna bilder från helgen som skulle visa hur vårat pyjamasparty var och hur drägig man kan vara en söndag, men det blev inte så.
Jag orkar nämligen inte med mig själv på morgonen då drama queenen inte är långt borta och kan lätt ställa till en scen då sladden till kamerna är utom räckhåll och synhåll.
Det är lugnast att låta det vara så länge, andas in kylan av hösten och dricka billigt B-kaffe. Det är bäst så för allas del och mest för min egna.

Var på utbildining igår med jobbet fick lära mig en hel del om skidor, kommer jag ihåg nått? Nej!
Men det känndes som om alla säljarna pratade enbart till mig antingen tyckte det synd om mig och ville verkligen att jag skulle få en inblick i deras "underbara" skidvärld eller så bara dom tittade på mig för att det var lättast så.
Jag skiter i det egentligen men det hade varit fantastiskt kul att kunna kränga i väg något par skidor i år, en ren prinsipsak (stavning?)

Ser framemot. sthlm 30 okt- 1 nov!
Äntligen!

(synd bara att det har snöat där upp redan, vinter är inte min kopp av té)

//lindy

Kommentarer
Postat av: aLEX

Nu har jag missat något? Här är det då ingen snö.

2009-10-14 @ 11:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0