Det finns dagar gud glömde och vi tog...

Efter en helt otippad utgång, med Frugan och en helt otippad mange på D.D och stars and bars...
Otippat men fasiken va trevligt!

Det var en kväll utan ångest och jippon som man i efterhand ångrar det var bara trevligt helt enkelt! Mer sådant åt folket!

Vet ni vad?!?!?!
Den 11 nov spelar ett "grymme"band Hoffmaestro på ett ställe i stan, kosta va det kosta vill jag skall dit! Även om det skall krävas blod,svett, tårar och vaselin!
BE THERE!

Dom glömda bilderna är här från den lördagen vi helst inte vill prata om men den som biter i våra näthinnor och brinner för att få komma ut...






Från någon granne som inte uppskattade vin drickandet och ljudet lika mycket som vi....











Sedan spårade det ännu mer, jag vet att jag sagt det många gånger innan att vi har spårat men detta va bara sjukt!

Jag är rädd för mig själv, trodde att jag hade en gräns men nu i efterhand vet jag inte om jag har det, tror inte det iaf!

Jag är rädd för mitt sthlm besök, lämna mig inte själv där uppe jag kommer nog spåra då....

//Lindy


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh mina älsklingar.. Saknar er jue :( Hoppas och vill vill vill så gärna att ni kommer upp hit! MASSA PUSSAR

2009-10-20 @ 20:33:54
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0