Det är fint när man får träffa det finaste!

Jobbet var det första som stod på agendan idag men mitt på dagen fick man lunchbesök av en kär vän som hängt med i några år, både som pojkvän, ex och polare.
Lika tyket som vanligt men även lika kul!

Dagen rulla vidare på jobbet och sedan kom stressen. Jag slutade jobba!
slutade jobbet 18.05 kl 18.30 var jag innan för dören i hemmet. Då hade jag faktiskt redan handlat på vägen hem,
Skallade potatis och slängde in korven i ugnen medans potatisen kokade och korven blev godare gjorde jag mig själv godare genom en dusch.

Lagom till jag var god så var maten klar och då diskades det och fixade matlådor.
Smink på, slänga i sig maten på fem.

Var på Vicktoria 20.15!

Bra jobbat!

Hälla i sig 2 öl med dom finaste pojkarna jag känner, alex, linus, vic och wezon! (Självklart har jag många fler fina människor som är så älskvärda så att det gör ont)

Dra!

Skulle träffa chsisse, men hann ej åkte hem i stället.
Hemma kl 22.00!

Stressad till max!

Måste sova om jag skall hinna få alla sov timmar som behövs för att gå tillbaka till kolgruvan och slösa bort ännu en dag av "ungdomensdagar"........................................

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter som en go dag ändå. Spika nu en decemberhelg upp hit! Ni behöver komma ifrån Göteborg tror jag. Pussis

2009-10-16 @ 10:41:47
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0