Stunder i livet som är guldvärda!

Att vara ledig på en tisdag är inte alltid en höjdare men har man vänner som är mammalediga och andra som är lediga samma dagar kan det bara blir perfekt!

Gick upp i morse och kämpade i mig en macka samtidigt som jag brände av våran nya spis. Är inte det vuxen poäng om nått????

Till lunchgäster så hade jag besök av Elin och lilla Ella samt Hanna och Robin, maten var grym och sällskapet var toppen, det är FAB!

Sitter i soffan och inväntar frugan, frågan är om man orkar laga mat igen då disken redan är kirrad. Då vill man ju inte stöka ner igen... Men det är väl en del av vuxenlivet, stöka-ner och stöka-upp!

Foten är rätt okej nu, kan ju inte säga att den är bra men det funkar, så jobbet blir det i morgon. Det får bära eller brista helt enkelt!
Läkare nu för tiden är ju bara dumaihuvudet och antar att alla blonda 21 åriga brudar vill vara sjukskrivna men det kan vara det sista jag vill!
Men för fan kläm på foten iaf, jag har ju betalat 200 spänn och suttit med min morfar i väntrummet i 3 timmar!
Fuck läkare!

Men från det ena till det andra.....
Sthlm bilder!


en glimmt av slottet våran kära Alex och hennes man (som även han finns i bild här) bor i!


Ett försök till att se coola ut i T-banan, gick väl sådär....


Glansig i nyllet men glad endå, Kalle är även han glad.
Sjukt tråkigt att skriva till bilder, ni kommer ju aldrig förstå hur roligt det var endå. För er är det bara tragiska bilder med ett försök till "rolig" text under dom....


Några av de sköna Sthlm:arna och Fisen och Alex...


Så det skall se ut när kvinnorna är på det humöret och jazzar-loss på Bondens i Söder.

De andra bilderna är bara äkliga, så vi hoppar det!

Time för ett bad och njuta av lugnet.

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0