Stannaupp och andas!

Det har varit en lång men lärorik dag på stratigidagen med jobbet.
Det vi pratde med mest om var faktiskt saker som man borde använda sig utav i vardagen, va possetiv!
Det är ju faktiskt så att det är du som gör valen, valet är ditt!
Du bestämmer om det skall vara en trist dag eller en bra dag, det är du som väljer om du skall le mot någon som kan behöva det och det är även du som gör dig själv, i nuet och i frmatiden, DU!

Så jag har varit förträffligt trevlig och det har ju fungerat otroligt bra!
Fick blandannat träffa en gammalvän som jag fick ut mycket ut av!

Dock är det många som har det tufft nu, vädret gör väl sitt men även så är det mycket olycka som ligger och gnager på en del göteborgare. Men lugn det är vår snart igen!


Ja jag vet att det är lätt att vara glad när man skall till värmen, men som sagt man har det inte bättre än vad man gör sig!

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är klok som en uggla. Men i bland kan det vara svårt att se glädjen som finns runt en. Men jag tittar på kortet av dig och din lillebror som sitter franför mig på kontoret och då bara Ler jag..

Ni är det vackraste som finns..

Älskar er..Mammma

2009-11-11 @ 13:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0