Morgonen har guldkant med diamant ram!

Skadligt nice att sitta med kaffet i högstahugg och glo mig blind på The Voice på TV.
Sitta i soffan med en gosig filt runt axlarna, färdig sminkad och snygg för dagen.
Effektiv, mätt, gó och allt det där, det har jag änna bestämt mig för att vara! hahha

Imorgon tänkte jag sakta men säkert börja ta tag i mitt "trediga" liv. Jag skall till kba och skriva in mig på komvux samt ta kort på mitt näst intill obefintliga ärr på hakan. Dessutom skall jag fika med Hanna och sncka i kapp mig lite om vad som pågått i hennes liv nu det senaste......

Och idag när jag jobbar hade jag faktiskt tänkt att träffa min blivande man!
Kul, kul!
Vi får väl se hur han ser ut, man kan ju iaf hoppas att han både är snygg och trevlig!
Skall försöka stalka honom så att jag kan ta ett kort, de hade ju varit mysigt så mor min får godkänna hennes blivande svärson....

//Lindy


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du hittar någon lämplig kandidat som äkta man. Fast du behöver ju inte gifta dig än.

Bra om du tar kort på hononm så att jag kan godkänna honom.

Det verkar som om du har fått en ny tändning på ditt liv och börjar se det roliga igen. Jag blir så glad för din skull min älskling.

Puss Mamma

2009-11-12 @ 09:29:34
Postat av: Anonym

Mitt hjärta du är så duktig. Om du nu hitar din blivande man så vill jag se honom på ett foto först....Det är ju min dotter han skall gifta sig med..

Älskar dig Mamma

2009-11-12 @ 12:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0