Hjärtat slog två varv.... Puhhh!

Jobbet idag var som vanligt fast ändå inte riktigt, såg någon jag inte sätt på länge fick en smärre chok.
Puhhhh trodde jag skulle svimma där ett tag men jag fick hjälp av Sanna att ta mig igenom den synen jag fick.

Bla, bla,bla....
Nu tillbaka till verkligheten, jag har lagat mat till frugan. Ohhh ja, den blev kalas om jag får säga det själv.
Folk tror inte alltid att jag kan ta hand om mig själv eller så älskar dom att ta hand om mig bara och jag gillar när folk gör det!
Det är inte någon speciell som daltar med mig utan mest alla mer eller mindre i min omgivning.

Som tex, när vi var i sthlm:
Jag låg på soffan hela dagen men jag fick vatten och dyligt när det behövdes. Jag uppskattar detta nått enormt skall ni veta!
Sedan när vi skulle äta så orkade jag bara 3 bitar av pizzan. Men efter några timmar till så orkade jag lite till. Då utbriset frugan (och detta kom från hjärtat) - Det är så roligt att se att du äter gumman!

Men det är väl det ända jag gör tycker ja....Men det är väl gött att göra någon glad av nått så simpelt som att äta pizza!

Självklart hoppas jag att ni vet att jag ställer upp för er med, jag gör ALLT för er och det skall ni veta!
ALLT!
Säg bara till....

Detta inlägget gick från det ena till det andra hela tiden, men va katten gör väl det!

Föresten så har Frugan (hanna) fått valpar nu, eller det är ju hennes och Robins hund som fått det. Roligt!!!!


Jorå, laggar mat till frugan och som ni ser så gillar jag det!


Nämen så fint det blev! Falukorv, ost, tomatkross, lök, kidneybönor, paprika, squash och salt, peppar.

Det minsta jag kan göra för frugan, hon låter ju mig bo här och lagar mat nästan varje dag! Hon är så underbart genomsnäll! Älskar dig!

//Lindy




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är riktigt huslig mitt lilla gryn.

Maten ser såååå god ut. Kan du gärna få bjuda på någon gång. Häsla frugan Anna

Puss Mamma

2009-11-09 @ 09:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0