En magisk helg i huvudstaden!

Kom upp med tåget till Sthlm i Fredags, underbart!
Fika med tjejerna och det var en känsla från gymnasietider som uppstod.
Besökte där efter min kära "kusin" i 3 butiken och efter några min så var jag en stolt ägare till den nya lillaråsa. (Alltså en ny mob).

Hem till Alex och Johans otroligt fina lägenhet! Förfest med tacos, vin, tjöt, fnitter, dunkadunkalåt och nya vänner.
Utgång i söder med dessa otroliga vänner och Stoffe.
Tur att någon höll koll på mig/oss.
Stoffe kan nämligen agera fredsmäklare, säljare, polis, reseledare och pedagog samtidigt, det är inte fy skam må jag säga!

Dagen efter var man inte tuff.
Man var svag, låg i soffan hela dagen men va underskattat det är att bara vara. Det var bara gött!

"Pått" igen, vin och pizza. Söder med gammla och nya vänner och för att fixa finalkvällen till max tog Stoffe med sig sin bror. Han hade jag ju inte sett på säkert 5 år!
Grymt roligt!

Lägger mig senare i trappan...Hårt lägger jag mig i trappan!
Och jag misstänker att det var då som foten gav med sig. Har haft ont i den en längretid men idag kan jag inte ens röra den det gör förbannat ont.

Är hemms igen men saknar allt och alla i huvudstaden redan, de skall bli mitt nya weekend göra. Oftare Sthlm, ofta och mycket skall det vara.


Anna och Matte.


Stoffe kan även sjunga, vist e det härligt med personer som kan mycket!


Hur hamnade vi på Bajens hak???


Vackra flickor kan man inte få för mycket utav framförallt inte dessa 2!


Tråkigt sletna efter en hård men gooood night!


en flygtur eller även kallat morgongympa, det är ju ett måste!

Datorn är för seg och mitt tålsmod "förtaskigt" så det blir mer pics i morgon!

 

//Lindy


Kommentarer
Postat av: Sofie

Godingar. SAKNAR

2009-11-02 @ 07:44:19
URL: http://sophiero.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, lite förtaaaskig bild på mig och fia!!! fyllon

2009-11-02 @ 22:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0