Det man vill ha....

Kommer man att få det?

Har ni sett programet The City på MTV? Där har man verkligen prickat in pricken över i:t på rätt ställe!
Det är en stad med snygga människor, tjejerna festar och fikar men går inte upp ett kilo, dom är snygga och har otroliga karriärer.
Sedan så har dom otroligt snygga killar, helt sjukt!
Tänk att varje morgon vakna upp till något sådant vackert och porrigt!
Jag hade kunnat göra mycket för att komma i närheten av deras liv. Kanske inte ha allt, jag hade nog nöjt mig med EN utav snyggingarna, EN takterass och ETT sådant bra jobb.

Det hade ju varit fantastiskt roligt!




Sedan så måste ju han älska mig och gilla mina vänner otroligt mycket, och jag skulle inte bli arg om han lagade mat till mig och gav mig komplimanger och kanske tilloch med gav mig en romatisk present någon gång då och då. Och då kan jag lova att jag hade hållt honom nöjd och glad!

åÅhh det där livet skall jag drömma om!

/7Lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0