Det finns vackra männiksor i mitt liv!

Sista helgen på min ledigthet har bara blinckat förbi.
Fredagen var det firande av Robin (frugans man). Det blev en mycket trevlig tillställning då man fick träffa en hel del vackra människor som man tyvärr inte ramlar in i lika ofta som man hade velat!
Efter en lång promenad och en del trassel så var jag hemma. När sängen väl hade börjat bli varm så kom dom, flyktingförläggningen (detta menar jag på ett bra sätt)

SOFIE!
JOHAN!
JONAS!
FILIP!
SOFIA!
ANNA!

HELT UNDERBART att få alla dessa männiksor över sig i sängen som en enda stor böghög av lycka!

Eftersom att vi hade besök från sthlm (johan) så var det ju bara att börja pått igen på lördag, viserligen var bakfyllan i luften men den var inte bitter utan ganska vacker då den omgavs av snygga männsikor och gott humör.
Det blev
Kings head
Sticky
Flaying scots man.

Det blev ännu en dagenefter med bakfylla och bort supna biljetter samt en och annan kalsong man helt oväntat liggandes under kuddar i vardagsrummet, men det är väl också det som gör det värt att hantera en bakfylla och pengar brännande, så länge man gör det med vackra människor!

Nu är det dax att bita i det sura äpplet och återgå till jobbet. Det är också dax att erkänna att man blir ett år äldre inom alldeles för snar framtid.
På tisdag är man defenetivt inte 19 längre utan 21....  Det är väl inte jättegammalt med fasiken inte heller jätteungt när man vet att kroppen man hade allt mer förvandlas till något jag inte har bett om, de skyller jag enbart på åldrandet och inte alls på mitt sätt att ta hand om min kropp.

Nä njut av nuet, det kommer aldrig igen.

//lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0