Dagen innan värmen!

Det har varit en grymhelg!
Fredag var kanon och uppstyrt av födelsedagsbarnet själv, ingen mindre är snygging Linus Melin!
Catring, sprit, vin, dans och fjortis fylla samt tårar!

Lördagen var slapp, huvudet skrek och kroppen kändes som om den tillhörde en tant på 92 år och då inte en raketkärring utan en trött 92 åring.
Men det styrdes upp av sälskapp av Fru, Fia, lilla Lisa och Fidde. Film och en helvetesmassa cola!

Söndag, packning och "dejt".
Gillar inte ordet dejt, för det känns så seriöst och dumt. Så vi kan kalla det för en fika med en trevlig ljustekniker.
Det lät betydligt mer inbjudande iaf för mig.
Snart är det dax att packa det sista inför resan, det blir middag hos mor och Annas snälla pappa kör oss till flyget tidigt i morgonbitti.PEPP!!!!!

Nu till lite pics som övergriper veckans händelser så som Hoffmaesto, firande av Snygga Melin och fulla människor!


Fulltös på konserter hann med 2 stycken på samma kväll för efter Hoffmaestro blev det Sticky för att kolla in chrisses polares band! Efter det blev det queens för 2 öl och det var där jag träffa ljusteknikern btw....


Snyggaste Melin, nu mera 20 år!


Fruktansvärt Snyggavänner har jag, titta bara på dessa hunksen! Den högra skall iväg till australien om 2 veckor och göra det han är bäst på, surfa! Den vänstra är helt underbar, Fina Alex!


Nu börjar fjortisen innom mig komma fram, jag skyller allt på vinet. Men för att må lite bra utav det så har jag bevis på att det var fler som var hångelsugna!


Va var det jag sa? Även långhåriga och snyggakarlar kan hångla!


Åhh titta fjortisflinet var med även denna kvällen. Har hört från flera som kände mig när jag var 17 att jag blir 17 i sättet och fnittret efter några öl.... Att man aldrig skall växaupp....


Kärlek var väl det rätta ordet för kvällen men det blir ju så när man umgås med alla dom finaste!


Sedan var det in i dimman då en "man" född 92 tyckte att jag skulle shota, sedan hade jag alla mina saker i plastpåsar?! Likna mer en tattare.... Tänk att lite alkohol kan förstöra ens utsråling....

Jaa det var allt för nu om en vecka blir det soliga bilder, dock inga bikibilder då man har tjockat till sig sedan man sist visade sig i något så litet som biki...
Badräkt?!

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åååh! Ha det så himla fantastiskt nu.. PUSS

2009-11-16 @ 08:36:24
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0