Vill hem till kullavik!

Skall snart bege mig till jobbet efter att ha soveit för få timmar mellan valborgsnatten och denna dag. Är bakis och vill bara lägga mig i sängen igen men icke.
Vaknade upp till lukten av min oröda kebab tallrik på sängkanten, hade inte rört mig ett dugg i sömnen. Täcket låg precis som det gjorde dagen innan och kläderna var nästan av kroppen, nästan.

Men va kul jag hade det igår! Elin har inte glömt hur man skakar rumpa på dansgolvet.
Vi var på det nya stället Parken (inte park lane aka parkan) Rätt ok ställa, go musik men lite tråkigt folk.
Den enda snygging som jag spanade in av random människorna var inte okej, inte alls okej! Han var lång bredaxlad med tattos på armarna, precis som jag vill ha dom men han får INTE fråga om jag skall med in på toa och snorta kokain! Men artig som jag är säger jag - Tack men nej tack! Vänder på klacken och ställer mig med ryggen till.
Där tror jag att jag och han var klara med varandra men icke. Kokain-killen säger då -Tjejen om du skall dissa mig får du gå länge bort för din tajta stjärt är inte särskillt avskräckande och inte din bara rygg heller för den delen.
Då blir jag nästan arg men mest för att det enda ögongodiset där inne var en kokain kille!
Alltid skall det vara nått!

Skall ut till Kullavik efter jobbet och ta det vackert, väldigt vacker för mår jag som jag gör nu är loppet kört!

/7Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en underbar helg. Gott att ha dig hemma en stund så jag kan få rå om dig lite.

Älskar dig massor. Mamma

2009-05-04 @ 10:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0