Sedär jaaa...

Igår hada jag och Frugan fest, det kom ingen förutom vi. Så vi gjorde om festen till en fotostudio och bara lekte av oss de lilla fjortis-syndromen som finns kvar, men som man kväver mer och mer med åldern.

Vi gjorde även ett litet vuxet beslut igår, vi skall bli särbos jag skall ha min egen lya och hon sin. Var, när och hur vet vi inte än.
Blir jävligt jobbigt bara om jag och hon får varsin lägenhet när hon är i norge och jobbar för jag tänker ju inte säga nej till en ny lya.
Men det löser väl sig.

Fick sova med min älskling i natt, guggens säng. Finns ingen finare kärlek än den och sängen vaggar mig till sömms på 2 röda.
Blev väkt på ett underbart sätt med, guggen kom hem med färska frallor med sylt och så gjorde vi kaffe, vi fasiken va gött. I utbyte skall jag hjälpa han med hans rum, det gör jag mer än gärna efter en sådan morgon!

Lite bilder från våran "fest", varsegoda.














Så går det när man lämnar oss ensamma, tänk på de!!!!!
Detta är inte okej men jag skyller på er som inte var hemma och tog hand om oss.

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0