Helgen med de bästa!

Ni som inte var hos mig,fugan och the dude i lördags missade nått fantastikst!
Vet ni hur farligt det är att spela jag har aldrig med en färdig skriven kortlek?? speciellt när det känns som om dom gjorde kortleken till mig! Han ju knappt ställa ner glaset innan det var dax att hälla ner nästa klunk av det jästavinet!

Alla godingar var på plats iaf nästan alla och jag måtse säga att jag hade en underbar kväll! Vist jag fick för mycket att dricka och gav en person väldigt mycket komplimanger men han var värd dom!
Det hände en hel del annat med tydligen, dock är mitt minne efter kvällen inte det bästa men jag har hört att någon tömde innehållet i sin mage i våran vask.
Jag har även hört att alla andra också fick i sig en hel del!

Dagen efter slår nog allt!
Skall stiga upp till jobbet, öppnar dörren ut till vardagsrummet och det kryllar av boys överallt! Jag försöker dölja mina fantastisk små tuttar och kliver över boysen så deskret jag kan.
Det låg en på golvet + 2 i varsin fotölj + en i soffan + en i våran klädkammare?!
Jag var lite väl tankad för att komma ihåg att även Eric D och holmström hade kommit dagen innan men det fick jag snabbt reda på när holmström glatt ser mig halvnaken. Det är ju dock inget han inte sett innan dessa boysen har man ju kännt ett tag nu!

Bilder kommer när jag är på hemma plan igen är nämligen på besök hos Anna i linné och det är inte heller fel!

Tack för en underbar kväll alla kullavikare!! Det får bli väldigt snart igen!!!

//lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var verkligen alla godingar på plats?

2009-03-09 @ 22:28:14
Postat av: madmc

garanterat..

2009-03-10 @ 14:00:46
Postat av: Alexandra

tack madmc, det var väldigt snällt av dig!

2009-03-10 @ 21:40:06
Postat av: Anonym

tack madmc, det var väldigt snällt av dig!

2009-03-10 @ 21:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0