Smalare och knepigare tider!

Sitter här i min ensamhet medans Anna ligger och sussar.
börjar kl 13 i morgon så utgång hade ju varit roligt, men kollade kontot och det sa nej!
1000 kr tills den 25 är inte riktigt rätt.

Så det enda som är grattis är ju faktiskt att röra på fläsket, men hur kul är det? Idag orkar jag inte börja min resa till smalare tider är inte taggad på de alls, sitter heldre här och tycker synd om mig själv!

Men jag kollade egenom mina bilder på FB och fan lite motivatioen i dessa bilder. Dock är det väl inte riktigt så jag vill se ut men man kan ju inte få allt....


Me and Alex, saknar henne och de kilo antalet jag hade då.


Hmm, så här vill jag inte se ut igen. Tur att det var en glamrock fest. tänk om jag hade haft en period i mitt liv där jag såg ut så på riktigt. Inte okej!


Valborg om jag inte mins fel? Även där 19 och hela livet framför mig!


Härliga tider. Grek fest på Valhalla. Sverige mötte grekland och van!
Silken kväll det blev. Minns det som  igår, synd att det inte var igår för då hade man fortfarande varit 19 och smal.

Ähh bit ihop, gör nått åt det istället och sluta lipa. Du är bara uttråkad.....

tydligen så uttråkad så att jag pratar med mig själv med hjälp av en dator.... SAD.....

//Lindy







Kommentarer
Postat av: Anonym

Mammas hjärta....du är 20 år och underbar.

Älskar dig av hela mitt hjärta. Tänk att det finns så mycket kärlek att det räcker till dig och din stora-lillebror,..

Puss gurkan..

Mamma

2009-07-14 @ 09:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0