Roppa inte hej!

Struliga kärringen är inget att hänga i granen!
Tror ni hon kom med pengarna igår och tror ni hon hämtat nycklarna?
NEJ!

Månadens budget blir då 80 kr dagen, snacka om finanskris!

Det är ju bara att ta det men de tar aldrig slut!

Så fort man inte betalar dubbla skatter och tror att ekonomin skall ta fart och man kan börja spara till en resa och ett par tuttar så kommer ju fan alltid någon ny ekonomisk kris!
Men jag gillar att leva på en "inte exicterande ekonomi" jag gillar att inte kunna unna mig något jag gillar att vara fattig. NOT!

Är så fattig att buss kort är inget att tänka på, får gå till jobbet varje dag nu och jag kan glömma kullavik eftersom att bussen tyvärr kostar 40 kr.

Så vill ni hänga med mig så blir det slottskogen utan picknic men vatten är ju grattis!


//Lindy


Kommentarer
Postat av: Sofie

Älskade lilla donna. Hoppas innerligt att det löser sej snaaarast! Puss

2009-07-03 @ 10:22:23
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0