Ena stunden dragen åt alla håll andra stunden bara dragen..

Fy fasiken va duktig jag och fru nr 2 va igår, vi power walkade i 1 timma och gjorde sittupps när vi kom hem! Det kallar jag duktigt!

Skulle träffat Frugan igår men det blev inte av, skulle träffa henne i dag men det blev inte heller av. MEN i morgon! Jag korsar mina fingrar och tår för att det skall bli av måste ju få lite skitsnack om allt som jag har missar i hennes liv under dessa 2 veckor som jag inte sett henne.

Fick fin besök på jobbet av Fny, Fny körde hem mig och där stod Fisen. De skulle laga mat till min fru nr 2 så jag hakade på deras gemenskap istället. Idag blir det tyvärr ingen träning men kanske i morgon efter fikat med Frugan.

Redan Torsdag i morgon, dagarna flyger iväg och jag hinner knappt tänka på allt som skall hända. Helgen är som vanligt redan fullspäckad.
Fredag: Jobba + nått som jag inte kommer ihåg!?
Lördag: Jobba + Återträff med Peace and Love gänget + Träffa Ex:et och hans hommies på krogen då en utav dom fyller år!
Söndag: Bskis + Tvätta + Soffan kommer på besök hörde jag ryktesvägen + kullavik.
Måndag: TYLESAND!!!! MÅNDAGS KLUBBEN!!! med kussarna!
Tisdag: Bakis..........
Sedan var det dax för jobbet igen....

Jag nöjer mig inte förrens jag fått åtminstonde ALLT!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0