...

Det kan ibland vara svårt att veta fall man gillar någon eller om man inte gör det. Låter ju ganska så luddigt men jag ska försöka förklara.
Jag har var tillsammans med mitt ex i fem år. Det är långt tid enligt mig, med tanke på att jag var 15 och han 16år när vi träffades. Vi har varit med om ganska så mycket saker tillsammans, jag menar det hinner hända en del på fem år. Tiden går och tillslut så vet man inte fall man är tillsammans pga rutin eller om man är tillsammans för att man är kära i varandra.
Enligt mig så ska man älska (kanske inte att kan gör det precis i början men efter ett tag i alla fall) den personen man är i ett förhållande med, men man ska även vara Kär i personen. Det är jätteviktigt. Jag älskade mitt ex, eller rättare sagt jag älskar mitt ex.
Missförstå mig rätt nu. Han alltid att "äga" en bit av mig. Oavsett vad som händer. Han var min första kärlek.

Vilket fall som helst så vet jag att jag gillade honom, jag var kär i honom.
Men efter vi har gjort slut så vet jag faktistk inte om jag gillat någon person på rikitgt.
Eller om jag bara har gillat känslan av att gilla någon...
Det är svårt att avgöra enligt mig.

Jag skulle ljuga om jag sa att jag älskar singellivet, och det är lite det som skrämmer mig.
Eftersom jag inte gör det så är det svårt att veta fall jag gillar en person eller om jag bara gillar känslan av att ha någon. Att känna tryggheten.

Det finns inget som är så underbart som att komma hem, få en puss, krypa upp i soffan och mysa framför en film.
Det tror jag är något som alla gillar.

Tyvärr tror jag att man lätt blir kär i kärleken.

/ H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0