Som man bäddar får man oftast ligga

Första veckan som stockholmare kunde ju gått bättre. Denna veckan har jag varit sjuk, bråka kraftigt med en utav mina absolut bästa vänner, missat bussar osv osv, listan käns just nu oändlig.
Det har helt enkelt varit en jävla piss-vecka rent ut sagt.

Jag är en väldigt impulsiv människa och det slår tillbaka mot en ibland, det är svårt att förklara men ibland känns det som om jag tar ett beslut pyttelite innan jag faktiskt vet hur jag innerst inne vill.
Jag vill bo i stockholm... det är inte det. Men jag vill liksom hoppa över denna "lära-känna-tiden".
Jag vill känna alla nu, jag vill veta vilka dom bästa fiken är, jag vill sluta vara så förbannat vilsen.
Göteborg är min stad, där vet jag.
Fan va gnällig jag är, jag blir så trött på mig själv.

Nää, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och se fram emot en ny vecka som jag vet kommer bli bättre än den förrra.

Nu blir det en prommis till affären och sedan laga lite mat.

Don´t worry be happy!!

/H

Kommentarer
Postat av: caroline

Oh oh oh ... tänk om du träffar Janne där! Eller någon annan du liksom "känner" (kom ihåg att alltid ha kameran redo)!



Men det fixar sig Hanna vettu ... det kan ibland bara ta lite mer än en vecka!

2009-01-11 @ 20:19:25
URL: http://kommenteramera.blogg.se/
Postat av: jp

gumman. det kommer bli bra:) pratade med mo igår, och vi kommer upp och jobbar i februari. längtar redan galet mycket!

2009-01-12 @ 09:14:07
URL: http://jagvagrarljuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0