Snipp snapp snut så var helgen slut...

Tiden går så sjukt snabbt att man knappt hinner tänka.
I fredags så var det hemmakväll med min roomie som gällde. Käkade tacos, drack vin och dansade tango :) Det var var faktiskt en riktigt trevlig kväll!
Sedan bar det iväg till jobbet på lördagsmorgon, men jag han knappt dit innan jag fick så sjukt ont i magen att jag åkte hem igen. Så klockan två var jag hemma och sedan sov jag, sov lite till och sedan sov jag en stund och vaknade idag klockan halv nio. Galet att man kan sova i 18 timmar.

Sedan fick jag ett mysigt sms på morgonen, och vipps så fick ja besök. Nice.



Där fick ni en liten snabb-update om helgen.

Nu ska jag käka Karinslasagne med massa salt!



Puss Hanna

Kommentarer
Postat av: jp

hoppas inte du är sjuk. take care :)

2009-01-18 @ 18:15:32
URL: http://jagvagrarljuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0