Snälla ge mig ork!

I helgen var det fullrulle och så verkar veckan bli med! Har bara jobbat 7 dagar i sträck är van vid att jobba mer men jag vill bara sova!
jobbade dubbelt igår och tvättade, idag jobbade jag till kl 19.30 och när jag kom hem städade, diskade, lagade mat och bakade scones.... Tror ni jag har hunnit äta eller orkar äta?!?! NEJ, magkataren är på ingång det känner jag....

NOG med tråkigheter, tänkte klämma in lite bilder från våran middag i lördags...
Bara för att man inte går ut en helg behöver det inte betyda att den varit lugn snarare tvärt om....


Inte den bästa bilden men det är bevis på att vi hade middag!


Jag passade på att ta 100000 bilder på mig själv och ingen FB profilbild fick jag!


En väldans massa hångel bleb det iaf, en riktig fjortis kväll......


Nämen titta en pontus....

Anna bjöd på middag, dricka och sig själv denna kvällen... Ni som vet förstår..



Om Dregen hade varit tjej hade han sett ut som mig...

Näää blir inga detaljer för det var inte jag som spårade denna gången, jag höll mig lugn även om bilderna visar annat...
Men de andra barnen gjorde kvällen!!!

// lindy


Kommentarer
Postat av: mamma-san

Hej mina tjejer! inget fel på ert partysinne :)

förstår att ni hade en kulig kväll, tänkte att jag skulle komma in och hälsa på er en kväll..

Kramar till er båda!

2009-01-20 @ 09:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0