Plans

Å nu var det fredag igen....
Veckorna går så sjukt fort att man knappt hinner blinka. Men tyvärr får jag inte hel-ledigt i helgen utan jag ska jobba i sollentuna imorgon, men söndag så ska jag ha en riktig slappedag!!

Igår så ringde förresten Viktor och frågade fall jag ville haka på honom ut. Han ska nämligen para ihop mig med några av hans kompisar.. han tycker tydligen att jag behöver llite nya vänner.
Så, som det ser ut nu så ska jag möta honom vid stureplan klockan 22.30...
ÄR HAN GALEN!?!?
Jag ska jobba imorgon... vid den tiden så har jag redan lagt mig.

Får se hur det blir med den saken!


Ha en bra dag!

/H


Kommentarer
Postat av: caroline

Jobb schmobb! Du kan träffa på kändisar ... nu är det fasiken dags för dig att börja prioritera!

2009-01-16 @ 19:38:17
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0